В закладі організований розвивальний центр, в якому діють:
міні мульти - ресурсна кімната"Розвивайка"
В кімнаті зосереджені всі можливі ресурси для повноцінного розвитку дитини: діти грають в різноманітні ігри, спілкуються з однолітками. Конкретний внесок у розвиток дитини вносить і навчання іноземної мови (англійської), використовуючи елементи мультисенсорного підходу в навчанні. В рамках мультисенсорного підходу використовуються завдання, які включають різні звуки, зображення, реальні об'єкти: це надписи англійською мовою на іграшках, меблях.
Також в кімнаті, в спеціально обладнаному місці, проводяться заняття гуртка "Подорож до Ярнії" - це заняття, на яких використовуються різні форми і методи роботи з ниткою, відповідно до вікових особливостей дошкільників.
Сенсорна кімната "Сонечко"
Сенсорна кімната - це потужний інструмент для розширення і розвитку світогляду, сенсорного та пізнавального розвитку. Це організоване особливим чином навколишнє середовище, що складається з великої кількості різного виду стимуляторів, які впливають на органи зору, слуху, нюху, тактильні та вестибулярні рецептори. Вони надають на психічний і емоційний стан дитини як заспокійливу, так і тонізуючу, відновлюючу дію. Уміло скориставшись середовищем сенсорної кімнати можна скоректувати всі ці недоліки, а так само поведінку дуже привередливого, замкнутого, агресивного малюка, тобто дітей з особистісними проблемами і проблемами соціального розвитку.
Заняття в сенсорній кімнаті позитивно впливають на розвиток як здорових дітей, так і дітей з вадами зору і розладами мови, зважаючи на те, що такі розлади лікарі виявляють найчастіше при профілактичних медичних оглядах дітей в дошкільному навчальному закладі. Розроблена система роботи в сенсорній кімнаті, спрямована на регуляцію емоційного стану і поведінки дітей, підвищення самооцінки і впевненості в собі, на розвиток комунікативних здібностей, регуляцію психоемоційного стану дитини, розвиток пізнавальної сфери. Занурення в атмосферу сенсорної кімнати нагадує про те, що окрім стресів існують ще і маленькі радощі життя. Самостійність дитини в просторі сенсорної кімнати формує досвід стресостійкої поведінки, оскільки ставить його в ситуацію вільного вибору.
В сенсорній кімнаті обладнано:
куточок "Пісочні мрії".
Сьогодні одним з найбільш популярних методів психологічної допомоги дітям є пісочна терапія. Завдяки цьому відносно новому методу, у дитини розвивається здатність до самовираження і творчого сприйняття світу. Пісочна терапія допомагає розвивати у дітей пам’ять, увагу і просторову уяву. Створюючи свій, неповторний світ на піску за допомогою різноманітних фігурок, малюк передає нам всі свої фантазії і переживання. Пісочна терапія також сприяє розвитку наступних навичок: формування комунікативних навичок; поліпшення пам’яті, уваги та образного мислення; розвиток дрібної моторики рук; позбавлення від тривог і страхів.
куточок "Пісочні анімації"
Головною особливістю сипучого малювання – виступає робота не однією, а обома руками. Малювання на піску – це подорож в дивовижний і казковий світ, де є місце будь-якого вигаданому персонажу або коханому мультиплікаційному героєві. Завдяки заняттям новомодною графікою, у дітей розвиваються: дрібна моторика рук; фантазія; мова; робота в колективі. Дитині дуже цікаво оволодіти основними техніками сипучої анімації, та як вона сама придумує персонажів і оживляє їх. Малювання на цьому матеріалі переходить в творчий процес, в якому дітки спілкуються один з одним, діляться своїми ідеями та переживаннями.
Розвиток дитини
Основи художніх прийомів допомагають всебічно розвивати дітей, підвищувати їх інтерес до навколишнього світу. Технічно, дітлахи вчаться малювати різними частинами рук: мізинцем, долонею, кулачком, одним пальцем. Завдяки такому процесу, поліпшується чуттєво-рухова координація малюків. Головним достоїнством сипучої анімації, виступає її позитивний вплив на психоемоційний розвиток дитини. Завдяки малюванню дитина моделює розумові процеси, висловлює свої емоції, в тому числі негативні.
Завдяки художньому самовираженню можна відкоригувати негативний емоційний стан, нормалізувати емоційно-вольову сферу та сприяти здоровому духовно-моральному розвитку. Дана анімація є найкращим методом арт-терапевтичної роботи, яку можна запропонувати діткам дошкільного віку. Потреба до дрібних деталей і піску, в маленьку людину закладена з народження, тому, кращого методу пізнання навколишнього світу, ніж сипуча анімація – годі й шукати.
Корисні властивості піску
Пісок має унікальну властивість знімати нервову напругу, яка в буквальному сенсі «йде» крізь пальці. У дитини при активній грі з даним матеріалом, завжди буде гарний та здоровий настрій. Навіть гіперактивну дитину можна привести в емоційний тонус, залучивши її до захоплюючої анімації. Гра з піском завжди піднімає настрій і розвиває інтерес до саморозвитку. Саме тому, заняття графікою з таким матеріалом не пройдуть без користі для вашої дитини. Це відмінний спосіб долучити малюка до колективу та подбати про його розвиток.
куточок "Логосвіт"
Останнім часом спостерігається збільшення числа дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення (ФФНМ) і фонетичним недорозвитком мовлення(ФНМ). Якщо у вашої дитини є проблема неправильної вимови окремих звуків, є підстава потрапити на заняття з логопедом нашому дитячому садку. Заняття з дітьми проводяться під час їх вільної діяльності не в збиток загальноосвітніх занять. Заняття проводяться з дітьми з нескладними мовними порушеннями.
Індивідуальні заняття проводяться 2 рази в тиждень. їх тривалість, логопед визначає в залежності від ступеня виразності мовного порушення, віку дитини і його психофізичних особливостей. В основному індивідуальні заняття тривають від 10 до 20 хвилин.
Мета індивідуальних логопедичних занять – корекція звуковимови та розвиток фонематических процесів.