Іванюк Г.І.

Скарбничка ігор і віршованої мозаїки для дітей раннього віку: навч. – метод. посібник. – К.: Сім кольорів, 2009. – 240 с.

Посібник містить найрізноманітніші рухливі, дидактичні та народні ігри для дітей різного віку – від 2 до 6 років, а також дібрано художні та фольклорні твори, що можуть використовуватися під час ігор і занять.

Зайцева Л.І.

Формування логіко-математичної компетентності дітей 4-го року життя: навч. – метод. посібник.  - Мелітополь: Видавничий будинок ММД, 2012. – 151 с.

Посібник містить профільну програму формування логіко-математичної компетентності, орієнтовні конспекти занять та практичні ситуації з логіко-математичного розвитку для дітей 4-го року життя, складені з урахуванням двох рівнів логіко-математичного розвитку (базового та високого).

Романюк І.А.

Аналіз, планування, контроль як функції управлінської діяльності керівника дошкільного навчального закладу: навч. – метод. посібник. – Тернопіль: Мандрівець, 2011. – 280 с.

У посібнику розкриваються основні питання керівництва ДНЗ, надаються практичні поради, що стосуються змісту управлінських функцій. Приділено питання здійснення педагогічного аналізу, розробки річного плану , організації контролю в умовах ДНЗ.

Зайцева Л.І.

Розкриваємо таємниці довкілля: методичний посібник. – Мелітополь: ТОВ «Видавничий будинок ММД», 2012. – 110 с.

Посібник містить орієнтовні конспекти занять та практичні ситуації з ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з об’єктами природно-предметного довкілля. Заняття складені на основі «Базового компонента дошкільної освіти в Україні», Базової державної програми «Я у Світі».

Назаренко А.А.

Методичні рекомендації до «Зошита майбутнього першокласника. У 3 частинах. – Х.: Видавництво «Ранок», 2012. – 128 с.

У посібнику визначено освітні завдання кожної теми, очікувані результати та шляхи їх досягнення, докладні інструкції щодо виконання кожного завдання. Посібник містить і допоміжний матеріал: короткі відомості з теми, вірші, загадки, скоромовки тощо, які сприяють образному сприйняттю теми.

Зайцева Л.І.

Формування логіко-математичної компетентності дітей 6-го року життя: навч-метод. посіб. – К.: ТОВ «Праймдрук», 2012. – 192 с.

Посібник містить профільну програму формування логіко-математичної компетентності, орієнтовні конспекти занять та практичні ситуації з логіко-математичного розвитку (базового та високого) на основі Базового компонента . у комплекті з посібником рекомендується використовувати робочий зошит «Математична скринька».

Тимофеєва О.О., Пензлик М.Є.

Зошит до школярика: крапка, риска, завиток – ще один до школи крок  (графомоторні вправи для підготовки руки до письма). – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – 32 с.

Зошит містить систему вправ і занять для підготовки руки до письма дошкільника, а також дидактичні ігри-вправи для розвитку довільної уваги дітей, їх пам′яті, координації рухів, окоміру та орієнтування у просторі.

Богуш А.М.

Мовленнєвий компонент дошкільної освіти. – Х.: «Ранок», 2011. – 176 с.

Програму і методичні рекомендації складено відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти,  з урахуванням варіативних чинних програм із розвитку мовлення і навчання дітей дошкільного віку рідної мови в Україні та країнах СНД, а також використано результати експериментальних досліджень автора та її наукової школи.

Зайцева Л.І.

Математична скринька: Робочий зошит для дітей 4-5 років. – Мелітополь: Видавничий будинок ММД, 2012. – 76 с.

Робочий зошит є додатком до навчально-методичного посібника «Формування логіко-математичної компетентності дітей 5-го року життя».

Зайцева Л.І.

Математична скринька: Робочий зошит для дітей 5-6 років. – К.: ТОВ «Праймдрук», 2012. – 112 с.

Робочий зошит є додатком до навчально-методичного посібника «Формування логіко-математичної компетентності дітей 6-го року життя».

Зайцева Л.І.

Математична скринька: Робочий зошит для дітей 3-4 років. – Мелітополь: Видавничий будинок ММД, 20121. – 76 с.

Робочий зошит є додатком до навчально-методичного посібника «Формування логіко-математичної компетентності дітей 4-го року життя».

Васильченко Н.П., Дяченко О.М.

Жива математика: Методичний посібник для формування в дітей уміння розв′язувати задачі в межах 5 у процесі підготовки дот школи. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2011. – 28 с.

Посібник допоможе вихователям методично грамотно й ефективно організовувати роботу із формування в малюків уміння  розв′язувати задачі в межах 5 на етапі підготовки до школи.

Ланіна І.В.

Альбом з образотворчого мистецтва. Дітям 3-4 років. – Х.: Видавництво «Ранок», 2012. – 64 с.

Альбом містить опорні малюнки із різними типами зображень: предметних, сюжетно-тематичних, декоративних. Тематика пропонованих робіт є орієнтовною, до кожного заняття подаються поради, спрямовані на активізацію творчих здібностей молодших дошкільників.

Рібцун О.Г., Рібцун Ю.В.

Малювання крок за кроком: Робочий зошит для дітей 3 років. – К.: «Літера ЛТД», 2012. – 32 с.

Матеріал у зошиті розміщено від простого до складного. Діти оволодіють навичкою малювання.

Рібцун О.Г., Рібцун Ю.В.

Пластилінові фантазії: посібник для навчання дітей ліпленню. – К.: «Літера ЛТД», 2011. – 32 с.

Книга, в якій крок за кроком представлена послідовність навчання ліпленню дітей, починаючи з трьох років.

Рогозіна В.В., Очеретяна Н.В.

Пластилинові плямки: альбом для заняття з дітьми 1-3 років. – К.: ТОВ «Видавництво ЗІРКА», 2011.

Альбом серії «Диво-творчість» - справжня чарівна паличка, за допомогою якої батьки та вихователі зможуть організувати і провести цікаві, корисні й творчі заняття для дітей дошкільного віку. Малюки пізнаватимуть світ мистецтва і створюватимуть справжні дива – яскраві малюнки, незвичні аплікації, пластилінові картини та інші цікавинки.

Рогозіна В.В., Очеретяна Н.В.

Незвичайне із звичайного: альбом для заняття з дітьми 1-3 років. – К.: ТОВ «Видавництво ЗІРКА», 2011.

Альбом серії «Диво-творчість» - справжня чарівна паличка, за допомогою якої батьки та вихователі зможуть організувати і провести цікаві, корисні й творчі заняття для дітей дошкільного віку. Малюки пізнаватимуть світ мистецтва і створюватимуть справжні дива – яскраві малюнки, незвичні аплікації, пластилінові картини та інші цікавинки.

Рогозіна В.В., Очеретяна Н.В.

Кольорові долоньки: альбом для заняття з дітьми 1-3 років. – К.: ТОВ «Видавництво ЗІРКА», 2011.

Альбом серії «Диво-творчість» - справжня чарівна паличка, за допомогою якої батьки та вихователі зможуть організувати і провести цікаві, корисні й творчі заняття для дітей дошкільного віку. Малюки пізнаватимуть світ мистецтва і створюватимуть справжні дива – яскраві малюнки, незвичні аплікації, пластилінові картини та інші цікавинки

Рогозіна В.В., Очеретяна Н.В.

Кольорові плямки: альбом для заняття з дітьми 1-3 років. – К.: ТОВ «Видавництво ЗІРКА», 2011.

Альбом серії «Диво-творчість» допоможе дітям створити свої перші картинки за допомогою такого простого «інструмента» - своїх пальчиків.

Сіліна Г.О., Калініна Т.С.

Увага: особлива дитина: навчання та виховання учнів у системі інклюзивної освіти: методичні рекомендації. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2011. – 80 с.

У методичних рекомендаціях розкриваються нормативно-правові, організаційні та психолого-педагогічні аспекти впровадження інклюзивної освіти дітей з порушеннями психофізичного розвитку

Піроженко Т.О., Ладивір С.О., Карабаєва І.І., Гурковська Т.Л.

Розвивальні ігри та вправи для дітей третього-четвертого року життя. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – 64 с.: іл.

Альбом призначений для занять дорослого з дитиною третього-четвертого року життя. Мета цих занять – сприяти розвиткові пізнавальних процесів (сприймання, пам´яті, мислення, мовлення, уяви) дитини та подолання імпульсивності її поведінки.

Піроженко Т.О., Ладивір С.О., Вовчик-Блакитна О.О., Гуменюк Г.В., Гурковська Т.Л.

Розвивальні ігри та вправи для дітей п´ятого року життя. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – 64 с.: іл.

Альбом призначений для занять дорослого з дитиною п´ятого року життя. Мета цих занять – сприяти розвиткові пізнавальних процесів (сприймання, пам´яті, мислення, мовлення, уяви) дитини та подолання імпульсивності її поведінки.

Піроженко Т.О., Ладивір С.О., Карабаєва І.І., Гурковська Т.Л., Соловйова Л.І.

Розвивальні ігри та вправи для дітей шостого року життя. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – 80 с.

Альбом призначений для занять дорослого з дитиною п´ятого року життя. Мета цих занять – сприяти розвиткові пізнавальних процесів (сприймання, пам´яті, мислення, мовлення, уяви) дитини та подолання імпульсивності її поведінки.

Ланіна І.В.

Образотворче мистецтво для дошкільнят (4-5 роки). – Х.: Видавництво «Ранок», 2012. – 96 с.

У посібнику розкриваються сучасні підходи до організації образотворчої діяльності 4-5 річних дітей, висвітлюються різні шляхи активізації їх художніх та творчих здібностей, подаються календарно-тематичне планування та орієнтовні конспекти занять.

Ланіна І.В.

Образотворче мистецтво для дошкільнят (3-4 роки). – Х.: Видавництво «Ранок», 2012. – 96 с.

У посібнику розкриваються сучасні підходи до організації образотворчої діяльності 3-4 річних дітей, висвітлюються різні шляхи активізації їх художніх та творчих здібностей, подаються календарно-тематичне планування та орієнтовні конспекти занять.

Ладивір С.О., Долинна О.П., Тищенко С.П., Вовчик-Блакитна О.О., Приходько Ю.О.

Виховання гуманних почуттів у дітей. – Тернопіль: Мандрівець, 2010. – 168 с.

У посібнику розкрито психологічні особливості становлення першооснов особистості дитини, яка зростає в умовах підвищеної напруженості та невизначеності розвитку суспільства, а саме: вихованню гуманних почуттів сучасних дошкільників у дитячому колективі та сім´ї.

Коченгіна М.В.

Створення безпечного інформаційного середовища для дитини дошкільного віку: науково-методичний посібник. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2011. – 96 с.

Посібник спрямований на забезпечення створення безпечного інформаційного середовища для дитини дошкільного віку. Розкрито фактори агресивного, деструктивного, інформаційного середовища для дошкільника, висвітлено наслідки їх впливу на особистість дитини, наведено поради щодо створення розвивального інформаційного середовища.

Коченгіна М.В.

Використання художньої літератури для дітей у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу: наук.-метод. посіб. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2012. – 180 с.

Посібник містить психолого-педагогічні засади ознайомлення дошкільників із художньою літературою, схарактеризовано специфіку побудови та проведення занять із художньо-естетичного розвитку дош-в засобами худ.літератури, розкрито методи та прийоми роботи з літературними творами різних жанрів, дитячою книжкою.

Вільчковський Е.С., Денисенко Н.Ф., Шевченко Ю.М.

Інтеграція рухів і музики у фізичному розвитку дітей старшого дошкільного віку: навч.-метод. посіб.  – Тернопіль: Мандрівець, 2011. – 128 с.

 Посібник иістить матеріал щодо інтеграції рухів і музики у фізичному розвитку дітей

         Ланіна І.В.

Образотворче мистецтво для дошкільнят (5-6 роки). – Х.: Видавництво «Ранок», 2012. – 96 с.

У посібнику розкриваються сучасні підходи до організації образотворчої діяльності 5-6 річних дітей, висвітлюються різні шляхи активізації їх художніх та творчих здібностей, подаються календарно-тематичне планування та орієнтовні конспекти занять.

Рібцун О.Г., Рібцун Ю.В.

Навчайся разом з нами робити оригамі: посібник для навчання дітей оригамі. – К.: «Літера ЛТД», 2010. – 32 с.

Книга,  яка навчає виготовленню різноманітних фігурок шляхом складання аркуша паперу. Заняття з оригамі розвивають відчуття, слухову увагу та сприйняття, дрібну моторику.

Рібцун О.Г., Рібцун Ю.В.

Іграшки з природного матеріалу. – К.: «Літера ЛТД», 2010. – 32 с.

У книзі розміщені зразки виробів із природного матеріалу. Представлені віршовані мініатюри, загадки та скоромовки зроблять заняття ще цікавішими та кориснішими, адже збагачуватимуть словниковий запас.

Рогозіна В.В., Очеретяна Н.В.

Пластилинові горошинки: альбом для заняття з дітьми 1-3 років. – К.: ТОВ «Видавництво ЗІРКА», 2011.

Альбом серії «Диво-творчість» - справжня чарівна паличка, за допомогою якої батьки та вихователі зможуть організувати і провести цікаві, корисні й творчі заняття для дітей дошкільного віку. Малюки пізнаватимуть світ мистецтва і створюватимуть справжні дива – яскраві малюнки, незвичні аплікації, пластилінові картини та інші цікавинки

Рогозіна В.В., Очеретяна Н.В.

Паперові пластівці: альбом для заняття з дітьми 1-3 років. – К.: ТОВ «Видавництво ЗІРКА», 2011.

Альбом серії «Диво-творчість» - справжня чарівна паличка, за допомогою якої батьки та вихователі зможуть організувати і провести цікаві, корисні й творчі заняття для дітей дошкільного віку. Малюки пізнаватимуть світ мистецтва і створюватимуть справжні дива – яскраві малюнки, незвичні аплікації, пластилінові картини та інші цікавинки

Лохвицька Л.В.

Дошкільна освіта: історія і сьогодення: довідник. – Тернопіль: Мандрівець, 2011. – 208 с.

Пропоновані матеріали висвітлюють основні віхи розвитку суспільного дошкільного виховання в Україні. Подано ретроспективний аналіз становлення системи дошкільної освіти, починаючи з середини ХІХ століття й до сьогодення. Розкрито основні поняття сучасної дошкільної освіти. Для перевірки отриманих знань уміщено тестові завдання.